a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbFarby dekoracyjneNowa pomoc techniczna Grupy ICA na czasy pandemii

Nowa pomoc techniczna Grupy ICA na czasy pandemii

Kontakt z klientami w czasach pandemii wymaga specjalnych rozwiązań. Dlatego Grupa ICA uruchamia nowe, zdalne formy pomocy technicznej.

pomoc techniczna Grupa ICA pandemia

Fot. arch. Grupa ICA

Choć trwa pandemia i kwarantanna, klienci nadal kupują farby i często potrzebują konsultacji lub porady. Stąd nowa, dostosowana do obecnej sytuacji pomoc techniczna ICA w Polsce.

Trzy opcje kontaktu

Jakie opcje kontaktu klient ma do wyboru? Po pierwsze – może spotkać się wirtualnie ze swoim Technikiem z Pomocy Technicznej. Wystarczy telefon lub mail, by umówić się na spotkanie online.

Po drugie – ruszył nowy serwis techniczny na komunikatorze WhatsApp. Doradcy techniczni odpowiadają od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 12:30 oraz 14:00 – 18:00.

Pozostaje również trzecia, tradycyjna opcja. Każdy klient potrzebujący pomocy technicznej może wysłać wiadomość do firmy za pośrednictwem formularza na stronie.

Blisko, choć z daleka

Grupa ICA przyznaje, że nic nie zastąpi osobistych spotkań klienta z doradcą, jednak pomoc techniczna online to sposób firmy na to, by pozostać otwartym dla klientów. „Dołożymy wszelkich starań, aby być blisko ciebie, chociaż z daleka” – pisze ICA na swojej stronie.

Źródło: Grupa ICA