REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Sherwin-Williams rzuca wyzwanie ekspertom

Wielu fachowców narzeka na jakość farb wodorozcieńczalnych i twierdzi, że jest w stanie odróżnić powierzchnię wykończoną tego typu farbą od podłoża pomalowanego produktem rozpuszczalnikowym już na pierwszy rzut oka. Ale czy to prawda? Sherwin-Williams postanowił to sprawdzić.

Waterborne Challenge Sherwin-Williams

Fot. StockSnap / pixabay.com

Z tej okazji w trakcie targów AWFS Fair w Las Vegas zorganizował specjalną akcję Waterborne Challenge, w ramach której zaprosił ekspertów, aby spróbowali odróżnić panele pomalowane farbami wodorozcieńczalnymi i rozpuszczalnikowymi. Celem producenta było oczywiście udowodnienie, że dzisiejsze farby wodorozcieńczalne wizualnie i dotykowo nie różnią się od hołubionych przez niektórych inwestorów produktów rozpuszczalnikowych.

Wyniki – pół na pół

W wyzwaniu udział wzięło 67 ekspertów. Zaprezentowano im 14 paneli wykończonych różnymi farbami i lakierami, zarówno w jasnych, jak i w ciemnych odcieniach. Oprócz czystej satysfakcji uczestnicy, którzy zdobyli największą liczbę poprawnych wskazań, otrzymali w nagrodę jeden z pięciu kijów baseballowych Louisville Slugger wykończonych farbami wodorozcieńczalnymi Sherwin-Williams

Wyniki wyzwania ułożyły się jak klasyczny rzut monetą – ogółem 49% ekspertów oceniło błędnie, 51% zaś miało rację. Nikomu nie udało się przekroczyć progu 80% poprawnych wskazań. Najlepszy zawodnik pomylił się w trzech przypadkach, poprawnie oceniając 11 paneli.

Czas przerzucić się na wodę

Jak wyjaśnia Joe Kujawski, globalny dyrektor ds. marketingu Sherwin-Williams, jeżeli ktoś nie wypróbował farby wodorozcieńczalnej dzisiaj, tak naprawdę nie wypróbował jej wcale. Dzisiejsze produkty wodorozcieńczalne stanowią niespodziankę dla wielu ekspertów – dzięki temu, że technologia poszła bardzo do przodu, w niczym nie przypominają one tych sprzed pięciu lat.

Waterborne Challenge rozwiało wszelkie wątpliwości, aby jednak ostatecznie utwierdzić pozytywny wizerunek farb wodorozcieńczalnych wśród klientów, Sherwin-Williams przygotował infografikę obalającą najpopularniejsze mity na ich temat, takie jak:

  1. Farby wodorozcieńczalne są droższe niż rozpuszczalnikowe,
  2. Powierzchnia pokryta farbą wodorozcieńczalną źle wygląda i jest niemiła w dotyku,
  3. Farby wodorozcieńczalne są gorszej jakości,
  4. Farby wodorozcieńczalne nie pomagają, a przeszkadzają przy rozwijaniu biznesu.

Żadne z tych stwierdzeń nie jest już prawdziwe. Najwyższa pora, abyśmy ostatecznie przekonali się do farb na bazie wody i zaczęli je powszechnie stosować na meblach i architekturze drewnianej!

Źródło: pcimag.com

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 2
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA