Multichem Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 2
62-030 Luboń
+48 61 893 37 31
profil Facebook
profil YouTube
profil Twitter
Multichem Sp. z o.o. jest polską firmą dostarczającą kompletne rozwiązania dla samochodowych napraw lakierniczych, oferowanych pod marką PROFIX. Dzięki posiadanemu doświadczeniu i wiedzy technicznej Multichem oferuje nowoczesne i innowacyjne systemy dla lakiernictwa renowacyjnego. Produkty marki PROFIX wyróżniają się doskonałą jakością oraz są dobrze postrzegane na większości światowych rynków.
W ofercie posiadamy kilka systemów doboru kolorów. Konwencjonalny bazowy Kar-Bon, akrylowy 2KAcryl oraz wodorozcieńczalny bazowy Aqua 2G. Mieszalnikom towarzyszy bogata dokumentacja kolorystyczna – uniwersalna dla każdego z naszych rozwiązań, dzięki czemu w każdej chwili można poszerzyć zakres swojej działalności o nowe produkty bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.
Szkoleniowcy Multichemu za priorytet obrali komfort użytkowników. Zdając sobie doskonale sprawę, że czas to najcenniejsza rzecz w każdej firmie, zdecydowali się wysyłać w teren Mobilne Centrum Szkoleniowe, dzięki któremu każdy zainteresowany ma możliwość przetestowania produktu w wybranym przez siebie miejscu i czasie. Może to robić w znanym sobie środowisku pracy. Rozwiązanie to, pozwala również na szybką reakcje w przypadku pytań ze strony bezpośrednich użytkowników.
Przywiązując wagę do jakości wykonania produktów udzielana jest 10-letnia gwarancja na powłokę lakierniczą wykonaną wg technologii PROFIX. Możliwe jest to dzięki prowadzeniu kontroli na każdym etapie produkcji oraz korzystaniu z wyselekcjonowanych surowców.
Więcej informacji o produktach znaleźć można na stronie www.multichem.pl
Historia samochodów widziała już wiele kolorów. Nie znasz ich nazw, ale widzisz je wszędzie: kryształowy czerwony, głęboki czarny, waniliowy, kanarkowy i jeszcze ten biały. O! Bielszy niż ten biały, który ostatnio widziałem. Ładny. Chyba perłowy. Chyba bielszy. Nie wiem. By właściwie określić barwę koloru nie wystarczy już spojrzenie, zrobienie zdjęcia, wybranie czegoś podobnego co już
Ciekawym trendem jest wzrastające zainteresowanie szkoleniami z zakresu kolorystyki, kolorymetrii, świadomego i skutecznego lakiernictwa. Szkół zawodowych jest coraz mniej. Wpływa na to kilka czynników, między innymi niż demograficzny. Zapotrzebowanie na dobrych specjalistów w związku z co raz większą ilością samochodów na drogach rośnie z każdym rokiem. Każdy dealer poważnie myślący o swoich klientach, powinien posiadać
Według najnowszych danych rynek produktów lakierniczych odnotowuje rekordowe wzrosty i nic nie wskazuje, aby się to zmieniło w najbliższych latach. Nieustanie wzrasta ilość sprzedawanych samochodów w Polsce ogromna ilość samochodów jest zamawiana przez floty firmowe, ale też co roku ok. 100 tys Polaków kupuje nowe samochody do swoich celów prywatnych. Dużo większy jest jednak rynek
Moja siostrzenica spostrzegła ostatnio na wystawie oszałamiającą dla niej kolekcję kredek, która zawojowała jej sercem. Przypatrując się imponującej palecie barw dostrzegłem kolor czarny, który w tym zestawie przypominał raczej ciemnoszary. Już od dziecka uczono nas, że kredka czarna jest najciemniejsza i najlepiej używać jej do rysowania nocy. Ale ten odcień akurat bardziej nadawałby się do
Zakup samochodu w salonie to dużo czasu poświęconego na wybór modelu silnika i wyposażenia. Chcąc otrzymać samochód, który będzie dla nas wyjątkowy zwracamy w końcu uwagę na kolor. Zwykle jest paleta kolorów podstawowych w cenie, ale też występuje opcja dostępna za dopłatą znacznie atrakcyjniejszych. Jedną z takich możliwości jest wykończenie swojego nowego samochodu lakierem matowym.
Rozumiejąc potrzeby klientów oraz dostrzegając zróżnicowanie rynku, wybrane firmy wciąż nastawione są na dostarczenie klientom obu rozwiązań. Taka dwutorowość wcale nie jest oczywista, ponieważ, szczególnie na rynkach Europy zachodniej, od jakiegoś czasu firmy dostarczają klientom tylko spektrofotometry. Okazuje się, że nie wszyscy klienci postrzegają to jako zaletę, dlatego warto mieć wybór. Wciąż istnieje olbrzymia rzesza
Wszystko zaczęło się od jednego modelu auta, kryjącego się pod literą T, dostępnego niemal wyłącznie w jednym kolorze. Ekonomiczne uzasadnienie wyboru tego właśnie koloru to koszty czarnego lakieru, w porównaniu do innych, były zdecydowanie mniejsze, a on sam był dość trwały i (teoretycznie) powtarzalny. W dzisiejszych czasach doświadczony lakiernik doskonale zdaje sobie sprawę, że czerń
Kiedy pojawiają się pierwsze chłodniejsze dni zaczynamy zastanawiać się w jaki sposób można bezpiecznie prowadzić prace lakiernicze. Czas pracy bowiem zdecydowanie się wydłuża, a Klienci nie chcą czekać i wymagają takiej samej jakości wykonywanych napraw przez cały rok. W mniej korzystnych warunkach atmosferycznych mogą pomóc rozcieńczalniki i utwardzacze przygotowane do odparowania w niższych temperaturach, czyli