REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Sherwin-Williams: koronawirus nie wpłynął na wyniki

Firma Sherwin-Williams oznajmiła, że dotychczas jej wyniki biznesowe nie uległy wyraźnemu pogorszeniu w związku z trwającą pandemią oraz podjętymi przez poszczególne kraje środkami rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Sherwin-Williams koronawirus

Fot. fernandozhiminaicela / pixabay.com

19 marca rynkowy gigant przedstawił swoje przewidywane wyniki za pierwszy kwartał roku, zgodnie z którymi na końcówkę marca prognozowany jest wzrost sprzedaży na poziomie 2-5% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Zarząd potwierdził jednak, że zwłaszcza sytuacja w Azji postawiła przed nim w tym kwartale pewne wyzwania.

Popyt na farby wciąż wysoki

W komunikacie z 19 marca Sherwin-Williams poinformował również, że tempo produkcji w Azji wraca do normy, a zapotrzebowanie na farby – zarówno dekoracyjne, jak i przemysłowe – w Stanach Zjednoczonych pozostaje wysokie. Stosunkowo niewielkie były dotychczas również zakłócenia w łańcuchu dostaw.

Firma przyznała, że sytuacja na rynku w najbliższym czasie jest nieprzewidywalna. Zarząd wierzy jednak, że długoterminowe podstawy zapotrzebowania na produkty Sherwin-Williams pozostaną nienaruszone, i skupia się na tym, by nadal dostarczać swoim klientom wysokiej jakości rozwiązania.

Co po zamknięciu sklepów?

Komunikat został podany do wiadomości, gdy jeszcze wszystkie sklepy Sherwin-Williams w Stanach Zjednoczonych pracowały w normalnym trybie. Obecnie, jak powiadomił 24 marca dyrektor generalny firmy, John G. Morikis, możliwe jest w nich tylko bezkontaktowe odbieranie zamówień. W komunikacie dyrektora generalnego czytamy jednak również:

Od 154 lat Sherwin-Williams trwał wraz ze światem, który przechodził w tym czasie wiele ciężkich okresów. Razem przetrwamy również ten kryzys.

Źródło: Sherwin-Williams, The Motley Fool

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA