REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Jotun wspiera właścicieli statków w nierównej walce

Właściciele statków prowadzą dziś trudną walkę na dwóch frontach – sygnalizuje firma Jotun. I proponuje swoje systemy przeciwporostowe jako wsparcie w tej nierównej walce.

Jotun systemy przeciwporostowe

Fot. arch. Jotun

Z jednej strony właściciele statków dbać muszą o przestrzeganie coraz bardziej surowych wymogów związanych z ochroną środowiska. Z drugiej – nie mogą zapomnieć o kontroli kosztów i efektywności na coraz bardziej konkurencyjnym i nieprzewidywalnym rynku. Rozwiązaniem tych problemów mogą być nowoczesne systemy przeciwporostowe.

20 lat rozwijania technologii

Zgodnie z powyższym Jotun ma w swojej ofercie system Hull Performance Solutions (HPS), na który składa się farba przeciwporostowa SeaQuantum X200, obsługa techniczna, analiza wydajności zgodna z ISO 19030 oraz gwarancja. Jak mówi Stein Kjølberg, dyrektor ds. kategorii produktów w oddziale Hull Performance firmy Jotun:

Rozwijaliśmy tę technologię przez ponad 20 lat. Dokonywaliśmy kolejnych innowacji, by spełnić wymagania właścicieli statków, a równocześnie inwestując w wydajność dla większej rentowności.

W marcu ubiegłego roku norweski producent zaprezentował kolejną nowinkę – system Hull Skating Solutions (HSS). To system, który na bieżąco czyści kadłub, zapobiegając porastaniu, a równocześnie stale monitoruje jego stan.

40 mln ton CO2 mniej

Systemy Jotun przynoszą wymierne korzyści. Zgodnie z badaniami gdyby wszystkie statki będące w użytku zastosowały technologię HSS, pozwoliłoby to o 40 mln ton rocznie ograniczyć emisję dwutlenku węgla oraz o co najmniej 13% zmniejszyć zużycie paliwa.

Źródło: Jotun

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie »

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA