a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbFarby dekoracyjnedo ścian i elewacjiZachwycający klip Primacol Lowlanders

Zachwycający klip Primacol Lowlanders

Drużyna futbolu amerykańskiego Primacol Lowlanders Białystok, sponsorowana przez Unicell Polska – właściciela marki Primacol, doczekała się własnego klipu. Wideo promujące białostockich futbolistów zachwyca pomysłem i profesjonalnym wykonaniem.

Primacol Lowlanders

Fot. Marek Wąsik / Unicell Poland

Klip promujący drużynę Primacol Lowlanders to dzieło Krzysztofa Kiziewicza z Laboratorium Obrazu. Postanowił on stworzyć opowieść o ludziach, którzy, na co dzień pracując jako prawnicy, szefowie kuchni czy lekarze, po godzinach z zapałem realizują swoją pasję. Film, zatytułowany Primacol Lowlanders. The Urban Tribe i opowiedziany z perspektywy Jabariego Harrisa – trenera drużyny, miał nawiązywać do zwyczajów i języka plemion, a równocześnie wykorzystywać symbole miasta, stąd np. scena z biegnącymi żubrami. „Jest prawdziwy, a zarazem abstrakcyjny, brudny, kolorowy i motywujący” – mówi o swoim dziele reżyser.

Fot. Marek Wąsik / Unicell Poland

Fot. Marek Wąsik / Unicell Poland

Projekt sfinansowało miasto Białystok oraz Unicell Poland, właściciel marki Primacol, sponsor tytularny drużyny. Zdjęcia do klipu powstały w Białymstoku (Węglówka, magazyny fabryczne, złomowisko, stadion miejski), w siedzibie firmy Unicell Poland, a także w okolicach miasta Krynki, gdzie nakręcono scenę z żubrami. W końcowych ujęciach natomiast zgrabnie wpleciony został motyw farb. Wykorzystano przy tej okazji produkty Power!Colors oraz farby lateksowe marki Primacol.

Zrealizowany na światowym poziomie film o drużynie Primacol Lowlanders spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i entuzjazmem. W ciągu trzech dni w serwisach społecznościowych obejrzało go 300 tys. osób, pojawiło się wiele pozytywnych komentarzy, podziwu nie kryją również specjaliści od PR oraz przedstawiciele branży filmowej.

Zapraszamy do obejrzenia klipu!

Fot. Marek Wąsik / Unicell Poland

Fot. Marek Wąsik / Unicell Poland

Źródło: Unicell Poland