REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Primacol Lowlanders. The Urban Tribe

W ciągu zaledwie trzech dni w serwisach społecznościowych to wideo – oficjalny klip promujący białostocką drużynę futbolu amerykańskiego Primacol Lowlanders – obejrzało i udostępniło ponad 150 tysięcy osób, a sportowcy, eksperci od PR i branża filmowa nie kryją zachwytu. Chcesz wiedzieć, dlaczego? Obejrzyj!

Na co dzień – lekarze, prawnicy, inżynierowie. Po godzinach trenują i dają z siebie wszystko, żeby osiągnąć mistrzostwo. W kraju, w którym futbol amerykański nie jest zbyt popularnym sportem, swoją pasją zaskarbili sobie podziw i przywiązanie dużego grona wiernych kibiców.

Filmowa opowieść o białostockiej drużynie, zatytułowana Primacol Lowlanders. The Urban Tribe, jest dziełem Krzysztofa Kiziewicza z Laboratorium Obrazu. Realizację projektu sfinansowały władze miasta Białystok oraz sponsor drużyny, właściciel marki Primacol, Unicell Poland.

Źródło: Unicell Poland

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 5
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA