Koncern PPG konsekwentnie się rozwija. W trzecim kwartale 2013 osiągnął rekordową sprzedaż 4 mld dolarów (o 17% wyższą niż w zeszłym roku) oraz skorygowany dochód netto 353 mln dolarów.
17-procentowy wzrost sprzedaży, zwiększenie dochodu skorygowanego z operacji ciągłych o ponad 20% oraz zysku skorygowanego na akcję o 31% (z 1,86 dolara do 2,44 dolara) w stosunku do roku poprzedniego to duży sukces firmy PPG. Tradycyjnie już największe zyski przyniosły jej farby samochodowe (Automotive OEM) oraz na samoloty i statki kosmiczne (Aerospace).
Koncern dobrze wykorzystał obecne zapotrzebowanie na farby i lakiery, a także wdrożył program redukcji wydatków, który mocno pomógł w uzyskaniu tak dobrych wyników. Prócz tego, jak zwraca uwagę prezes firmy Charles E. Bunch, warunki na rynku są sprzyjające i nawet w Europie pojawiają się pierwsze oznaki ekonomicznej stabilizacji.
Szczegółowe zestawienie wyników znaleźć można na stronie PPG.
Źródło: PPG