Prawie 3,5 miliona użytkowników – tyle odwiedzin odnotował w roku 2022 Portal Produktowy PCC. Ze względu na wysoką liczbę wejść strona została odznaczona przez Google.
Rok 2022 był dla Portalu Produktowego PCC rokiem sukcesów. Platforma aż cztery razy wyróżniona została złotą oznaką Google za wysoką liczbę wejść użytkowników – w kwietniu, maju, czerwcu i wrześniu.
Trzy miliony użytkowników
O tym, jak dobry był to rok dla platformy, świadczy również łączna liczba wejść – stronę odwiedziło prawie 3 500 000 użytkowników. To więcej niż łącznie we wszystkich poprzednich latach istnienia portalu (w okresie 2016–2021 liczba wejść wyniosła w sumie nieco ponad 2 500 000).
Najczęściej internauci trafiają na Portal Produktowy za pośrednictwem bloga – w roku 2022 wygenerował on ponad 2 500 000 odwiedzin. Odwiedzający stronę pochodzą z 231 regionów świata i posługują się 700 językami i dialektami.
Szesnaście języków portalu
Więcej statystyk zamieszczono na przygotowanej przez Grupę PCC grafice. Przypominamy, że Portal Produktowy PCC jest obecnie dostępny w 16 wersjach językowych.
Źródło: PCC