AkzoNobel zdobył prestiżową nagrodę Gouden Noot 2016 za innowacje w branży opakowaniowej. Wrażenie na jury zrobił zestaw FLEXA Creatings Color Tester – miniwałek z farbą, który umożliwia klientom testowanie kolorów przed zakupem produktu.
Gouden Noot, organizowany przez Netherlands Packaging Centre, to jeden z najbardziej wymagających konkursów z branży opakowaniowej na świecie. W werdykcie jury napisało, że innowacyjny tester AkzoNobel to kreatywny i funkcjonalny pomysł, który dodpowiada na rzeczywiste potrzeby klientów.
To, że klienci potrzebują narzędzi do testowania farby przed zakupem, potwierdzają sondaże. Wynika z nich, że klienci czują się bardzo niepewnie, jeśli chodzi o swoje kompetencje w zakresie dekoracji wnętrz, a 40% z nich aktywnie szuka inspiracji. Dlatego też, wyjaśnia Kim Potters, dyrektor marketingowy holenderskiego oddziału AkzoNobel Decorative Paints, firma tak wiele uwagi poświęca innowacjom, które pomagają wybrać odpowiedni odcień i produkt.
Inne narzędzia, które ułatwiają klientom wybór, to choćby nagradzana aplikacja Visualizer oraz wybierany corocznie Kolor Roku. Ponadto decyzję ułatwia szeroka gama farb dekoracyjnych do konkretnych zastosowań.
Źródło: AkzoNobel