a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbFarby przemysłowePrzejęcie dystrybutora produktów dla lotnictwa

Przejęcie dystrybutora produktów dla lotnictwa

Duży dystrybutor środków chemicznych kupił większość akcji włoskiej firmy Losi Group. Specjalizuje się ona w klejach kompozytowych i technologiach obróbki powierzchni m.in. dla branży lotniczej.

Fot. 穿着拖鞋一路小跑 / pixabay.com

Przejęcie 50,1% akcji dystrybutora Losi Group z siedzibą we włoskim Casalpusterlengo ogłosiła firma Bodo Möller Chemie. W ofercie Losi Group znajdują sę m.in. produkty Henkel Adhesive Technologies, Airtech Advanced Materials, Virtek oraz Aeroform Composites.

Droga do rynku lotniczego

Oprócz lotnictwa Losi Group specjalizuje się również w produktach dla przemysłu obronnego, sektora MRO (ang. Maintenance, Repair & Overhaul – konserwacja, naprawy i remonty), sportów motorowych oraz hi-tech branży samochodowej.

Przejęcie ma dla Bodo Möller Chemie kluczowe znaczenie, przede wszystkim z punktu widzenia osiągnięcia swoich celów rozwojowych oraz wzmocnienia współpracy z koncernem Henkel. Jak mówi Frank Haug, przewodniczący zarządu wykonawczego Bodo Möller Chemie:

To strategiczne posunięcie to dla nas ważny krok, otwierający nam drogę do rynku lotniczego – z naciskiem na produkty Henkel i Airtech oraz wysokiej jakości systemy do zastosowań lotniczych, takie jak Virtek i Aeroform.

Również przedstawiciele Losi Group wyrazili radość z przejęcia. Andrea Losi, dyrektorka generalna firmy, podkreśliła, że z Bodo Möller Chemie łączą ich wspólne wartości oraz fakt, że również jest to rodzinne przedsiębiorstwo. Założyciel grupy, Rinaldo Losi, dodał, że współpraca z Bodo Möller Chemie oznacza dla Losi Group duże możliwości.

Duża sieć klientów i infrastruktura magazynowa

Losi Group istnieje na rynku od roku 1988 i obecnie służy doradztwem i zaopatrzeniem ponad 250 klientom z ponad 50 krajów na całym świecie. Posiada certyfikaty ISO 9001 i EN 9120 oraz dysponuje rozbudowaną infrastrukturą magazynową z możliwością chłodzenia do -20 °C, a nawet, w razie potrzeby, do -40 °C. Spełnia tym samym wymogi stawiane przez branżę lotniczą.

Źródło: Bodo Möller Chemie