W mediach społecznościowych ruszyła kampania #paintgivesyou, która ma uświadamiać odbiorcom rolę, jaką w dzisiejszym świecie odgrywają farby. To inicjatywa CEPE (Europejskiej Rady Producentów i Importerów Lakierów, Farb Drukarskich i Artystycznych).
CEPE rozpoczęła kampanię, podkreślającą korzyści z wykorzystania farb i powłok dekoracyjnych. Poprzez media społecznościowe organizacja chce dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
Ściany, samochody, smartfony
Kampania, zatytułowana #paintgivesyou, w atrakcyjny sposób prezentuje znaczenie farb – od wprowadzania kolorów do naszego wnętrza aż po nadawanie różnym produktom trwałości i ograniczanie ilości odpadów. Jak komentuje Christel Davidson, dyrektorka zarządzająca CEPE:
Co daje nam farba? Daje nam kolor i energię, chroni to, co dla nas ważne, pozwala wyrazić siebie i sprawia, że obiekty trwają dłużej. Chcemy sprawić, by ludzie byli bardziej świadomi korzyści ze stosowania farb oraz ciężkiej pracy, jaką cała branża wkłada w to, by były one łatwiejsze w wykorzystaniu – działając tym samym nie tylko na rzecz piękniejszego świata, ale również naszego zdrowia i dobrobytu.
Kampania prezentuje przykłady tego, w jaki sposób farba rozjaśnia wnętrze i dodaje mu energii, a także jak może stać się środkiem do wyrażenia własnego ja i wyzwolenia kreatywności. Oprócz farb ściennych w kampanii pojawiają się również innego rodzaju powłoki dekoracyjne, które zapewniają nie tylko piękny wygląd, ale i trwałość – od lakierów samochodowych po powłoki na smartfony.
Dla planety i przyszłych pokoleń
Z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju oraz dbałości o przyszłość naszej planety i następnych pokoleń farby i powłoki mogą odgrywać niezwykle istotną rolę. Christel Davidson dodaje:
Farby odgrywają ważną rolę zarówno w naszym życiu osobistym, jak i w całym społeczeństwie. Zapewniają kolor i ochronę, a wydłużając trwałość obiektów, sprawiają, że świat jest bardziej zrównoważony. Chcemy, by farby nadal dawały nam to wszystko w przyszłości – tak, by przyszłe pokolenia również mogły korzystać z ich dobrodziejstw.
Więcej na temat kampanii przeczytać można na stronie CEPE.
Źródło: coatingsworld.com