Firma Sto Corp. zaprezentowała swoją nową, odświeżoną stronę internetową. Oprócz nowego wyglądu oferuje ona również dwa nowe narzędzia dla projektantów.
Według Keri Tolar, dyrektorki ds. cyfrowości w Sto, pomysł na odświeżenie strony internetowej jest spójny z rosnącą troską firmy o estetykę. Jak mówi Tolar:
Czasy, gdy byliśmy wyłącznie producentem systemów EIFS i stiuków, już za nami. Przez lata rozszerzaliśmy naszą ofertę, by posiadać w niej duży wybór produktów fasadowych i dawać projektantom wolność wyboru estetyki pasującej do ich wizji. A ponieważ jesteśmy Sto, wiedzą również, że otrzymają dopracowany i gruntownie przetestowany system, niezależenie od wybranej estetyki.
Odświeżona strona oferuje dwa nowe narzędzia dla projektantów. StoInspire wspiera ich na etapie wizualizacji, pozwalając zastosować wybrane powierzchnie i kolory Sto na modelach budynków. Narzędzie pozwala na zapisywanie wizualizacji, a nawet zamawianie próbek materiałów.
Aesthetic+Product Selector umożliwia z kolei użytkownikowi wybór pożądanej estetyki, a następnie sprawdzenie opcji produktowych i systemowych, jakie oferuje Sto, które pozwolą tę estetykę otrzymać. Jak mówi Tolar:
Sto może pomóc projektantom uzyskać praktycznie każdą możliwą estetykę. A nasze nowe narzędzia sprawiają, że staje się to dużo prostsze.
Źródło: Sto Corp.