Europejski producent powłok na elastyczne podłoża zaprezentował swoje nowe logo oraz firmowe barwy. Zmiany są związane z niedawnym dużym przejęciem oraz nowymi celami strategicznymi koncernu.
Zmianę swojej identyfikacji wizualnej ogłosił Stahl. To ważny krok na strategicznej drodze firmy, związany m.in. z niedawnym dużym przejęciem firmy – zakupem ICP Industrial Solutions Group (obecnie jednostka funkcjonuje pod nazwą Stahl Packaging Coatings).
Pozytywna zmiana w świecie
Nowy wizerunek korespondować ma z nowymi celami oraz strategicznym kierunkiem Stahl. Jak wyjaśnia Maarten Heijbroek, dyrektor generalny Stahl:
Krok ten sprawi, że świat zobaczy Stahl, jakim jest dziś – jako ukierunkowany na cel biznes, postawiony na trzech filarach: Leather, Performance Coatings oraz Packaging Coatings; ale również jako firmę przodującą w zrównoważonych rozwiązaniach o wysokiej wartości dodanej. Tymczasem nasze produkty trafiają w ręce coraz liczniejszej rzeszy klientów i są stosowane na kluczowych materiałach w wielu różnych branżach, na różnych rynkach. Z naszym nowym, dynamicznym wizerunkiem możemy opowiedzieć naszą historię w sposób, który rezonuje z naszymi udziałowcami na całym świecie.
Firma posiada również nowe motto: Touching lives, for a better world [Dotknięcie życia dla lepszego świata]. Odzwierciedla ono nowy cel producenta, jakim jest wprowadzanie pozytywnej zmiany w świecie. Stahl odwołuje się tu nie tylko do swego dumnego dziedzictwa, ale również projektowanej przyszłości jako światowego lidera w zakresie rozwiązań na elastyczne podłoża.
Nowe barwy i logo
Nowe logo Stahl symbolizuje unikatowość oraz moc transformacji, jaką posiadają powłoki i wykończenia firmy. Koncern wprowadził także nową paletę kolorystyczną do wizualizacji oraz wyróżnienia swoich działań, a także nowoczesnego podejścia do zrównoważonego rozwoju.
Źródło: pcimag.com