REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Malfarb – metamorfoza

Kiedy w styczniu ubiegłego roku PPG Deco Polska przejęło firmę Dyrup, dla podlegającej jej marki Malfarb rozpoczął się czas zmian. Objęły one zarówno ofertę firmy, jak i jej ogólny wizerunek, łącznie ze stroną internetową.

Malfarb

fot. arch. Malfarb

Jeśli chodzi o asortyment firmy, opiera się on obecnie na farbach emulsyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz tynkach elewacyjnych. Podstawą segmentu farb wewnętrznych jest linia Pastel Color, zaś farb elewacyjnych – Akryl Color. Obydwie wyróżniają się łatwą aplikacją (krótki czas schnięcia), doskonałą odpornością na szorowanie oraz trwałym kolorem nawet przy długotrwałym, silnym oświetleniu. Firma oferuje także szeroką gamę tynków akrylowych, silikonowych i silikatowych. Flagowym produktem marki jest natomiast system Eko Lamperia, w skład którego wchodzą ekologiczne produkty (zapewniający dobrą przyczepność podłoża Grunt Szczepny, matowa farba Pastel Color oraz Lakier Lamperyjny o satynowym połysku) z pomocą których nadać można nowy blask starej lamperii.

Wiosenna metamorfoza Malfarbu objęła również stronę internetową. Nowa jej wersja oparta jest na technologii Responsive Web Design, która umożliwia wygodne przeglądanie serwisu zarówno na komputerze, jak i smartfonach i innych urządzeniach mobilnych. Ponadto wyróżnia ją przejrzysty układ – produkty przyporządkowano do odpowiednich kategorii, zaś najpopularniejsze z nich wyróżniono, aby potencjalny klient mógł szybko dotrzeć do informacji, których szuka. Odwiedzający stronę znaleźć mogą nie tylko opis produktów Malfarbu, ale i wiele praktycznych wskazówek dotyczących malowania.

Drobne zmiany pojawiły się także w projekcie opakowań farb. Ujednolicone zostały widniejące na nich logotypy, oznaczające poszczególne podmarki (Malfarb Deco – produkty dekoracyjne, Malfarb Professional – produkty do prac remontowych, Malfarb Optiline – produkty w niskich cenach). Klienci firmy korzystać mogą także z nowych wzorników kolorów oraz cieszyć oko świeżymi materiałami promocyjnymi. Po szczegóły zapraszamy na stronę internetową Malfarbu.

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA