REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

JotunCare dla superjachtów – wsparcie na dłużej

Jotun rusza z nowym programem dla sektora superjachtów. JotunCare to serwis, który zapewnia długoterminowe wsparcie obsłudze superjachtów i pomaga maksymalnie wykorzystać możliwości zastosowanej powłoki ochronnej.

JotunCare Jotun superjachty

Fot. JosepMonter / pixabay.com

Firma Jotun jest aktywna w sektorze superjachtów od ponad 25 lat. W tym czasie, jak mówi Gary Ward, globalny dyrektor ds. wsparcia floty superjachtów w Jotun, zdobyła dogłębną wiedzę na temat wymagań i wyzwań, jakie stawia ten dynamicznie rozwijający się sektor. Tak powstał nowy, dostosowany do potrzeb klientów program JotunCare.

Długoterminowy serwis i opieka

Nowy program oznacza zupełnie nowe podejście – serwis i opiekę nad zabezpieczonym superjachtem przez cały czas jego użytkowania. Jak wyjaśnia Ward:

Superjachty zasługują na najlepsze rozwiązania – nie tylko w momencie ich budowania i zabezpieczania, ale przez cały okres trwania projektu, jakim są. Niestety zbyt wielu właścicieli i kapitanów otrzymuje entuzjastyczne wsparcie i pomoc w momencie wyboru powłoki i jej aplikacji, ale później kontakt z dostawcą się urywa.

JotunCare to kompleksowe, długoterminowe wsparcie. Program zbudowany jest wokół czterech filarów: Jotun Fleet Support (specjalny punkt kontaktowy, dzięki któremu klienci łatwo uzyskają wsparcie), Lifecycle Inspections (regularne monitorowanie wydajności powłoki z wykorzystaniem wymiernych danych), Crew Education (szkolenia i warsztaty dla załogi, aby ze swojej strony potrafiła zapewnić jak najlepszą konserwację powłoki) i JotunCare App – czyli aplikacja, pozwalająca w prosty sposób uzyskać wsparcie w dowolnym momencie.

Troska o klienta to coś więcej

Jotun ma w swojej ofercie pełną gamę produktów dla sektora superjachtów – w tym powłoki na zbiorniki, farby przeciwporostowe, podkłady i farby nawierzchniowe. Jak podkreśla jednak Kent-Ove Kragseth Sylte, globalny dyrektor ds. marketingu w dziale Yachting Jotun:

Wierzymy, że troska o klienta to coś więcej niż spotkanie face to face w przystani, to trwanie u jego boku, by zagwarantować mu korzyści w dłuższej perspektywie, stworzyć porozumienie i zapewnić optymalne efekty. Tak robi godny zaufania partner.

Źródło: Jotun

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie »

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA