AkzoNobel opublikował swój cyfrowy raport 2021. Wynika z niego, że mimo pełnego wyzwań dla branży farb minionego roku holenderski koncern utrzymuje dotychczasowy kurs na drodze do realizacji swoich strategicznych celów.

Fot. arch. AkzoNobel
Dostępny w formie cyfrowej raport prezentuje m.in. wyniki finansowe koncernu za ubiegły rok. Przychody ze sprzedaży wyniosły blisko 9,59 mld € (w porównaniu z 8,53 mld € w roku poprzednim). Wzrósł również zysk operacyjny (1,11 mld € w porównaniu z zeszłorocznym 963 mln €), jednak już skorygowany zysk operacyjny nieznacznie zmalał (1,092 mld € w porównaniu z zeszłorocznym 1,099 mld €).
Zmiana koncepcji w trakcie realizacji
Wynikom i informacjom opublikowanym w raporcie towarzyszy komentarz dyrektora generalnego AkzoNobel. Thierry Vanclancker mówi:
Udało nam się zabezpieczyć naszą rentowność, utrzymaliśmy również kurs, jeśli chodzi o naszą strategię Grow & Deliver. Zmiana koncepcji naszej firmy, którą wdrażamy od roku 2017, wciąż się realizuje i zbliża nas do pozycji lidera i wzoru dla całej branży.
Ważnym elementem strategii firmy, której poświęcono również osobną sekcję w ramach raportu, jest zrównoważony rozwój. W raporcie AkzoNobel obrazowo tłumaczy, na czym polega jego program People. Planet. Paint. oraz podaje aktualne liczby, obrazujące przemiany w firmie.
Więcej w raporcie
Raport, bogaty w interaktywne treści i infografiki, zaprasza do przeglądania przyjazną dla użytkownika stroną główną. Uzupełnieniem raportu są również materiały wideo.
Źródło: AkzoNobel