a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbPigmenty i dodatkiBirla Carbon otwiera wirtualny showroom

Birla Carbon otwiera wirtualny showroom

Firma Birla Carbon stworzyła pierwszy wirtualny showroom prezentujący możliwości jej pigmentów carbon black. Klienci mogą je podziwiać na wizualizacji samochodu.

Fot. arch. Birla Carbon

Jeden z czołowych wytwórców pigmentu carbon black postanowił zaprezentować swoje produkty, wykorzystując doświadczenie rzeczywistości wirtualnej (VR – ang. Virtual Reality). Na przykładzie wirtualnego pojazdu pokazał, jak wszechstronny pod względem zastosowań może być pigment.

Nowe, cyfrowe możliwości

Po „wejściu” do showroomu użytkownik może zobaczyć, jak wielką różnicę robi carbon black zastosowany na poszczególnych częściach samochodu. Jak komentuje John Davidson, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Birla Carbon:

Tempo zmian wokół nas przyspieszyło w ostatnich latach. Szybko zaadaptowane zostały narzędzia cyfrowe, które pozwalają nam doskonalić się na wielu polach. W ramach naszej własnej ścieżki innowacji dostrzegliśmy potrzebę, by ułatwić ludziom dostęp do informacji o carbon black w różnych zastosowaniach.

Davidson podkreśla również, że zespół Birla Carbon ciężko pracuje nad innowacjami, które w ramach łańcucha dostaw oferują nowe możliwości zgodne z duchem zrównoważonego rozwoju. Wirtualny showroom jest jednym z takich przedsięwzięć.

Którędy do showroomu?

Wirtualny showroom składa się z sześciu kategorii – Przemysłowe Wyroby Gumowe (MRG – ang. Mechanical Rubber Goods), Powłoki (Coatings), Tusze (Inks), Niewidoczne (Niche), Tworzywa Sztuczne (Plastics) i Opony (Tires). Jest dostępny pod tym adresem: Carbon Black Virtual Showroom

Źródło: Birla Carbon