Arkema zaprezentowała swoją nową tożsamość wizualną, spójną z nowym kierunkiem, w jakim zmierza firma – skupiając się na wyłącznie specjalistycznych materiałach, klejach i powłokach. Nowe logo podkreśla innowacyjność oraz nacisk na zrównoważony rozwój.
Wyzwania, jakie stawia nam wszystkim zrównoważony rozwój, są nieuchronne. W związku z nimi rośnie zapotrzebowanie na innowacyjne, wydajne materiały. Dlatego do roku 2024 Arkema planuje w 100% skupić się na specjalistycznych materiałach. Jej filarami będą 3 komplementarne oddziały o dużym potencjale rozwojowym: kleje, zaawansowane materiały oraz powłoki.
Wizja postępu Arkemy
W tym roku francuski producent podjął kilka ważnych kroków na drodze do realizacji swojej wizji – m.in. przejmując producenta klejów Ashland Performance Adhesives czy specjalistę od recyklingu Agiplast. Jak mówi Thierry Le Hénaff, prezes i dyrektor generalny Arkemy:
Nasza ekspertyza w dziedzinie materiałów opiera się na wizji postępu, którą chcemy dzielić i promować. Nasz zaangażowany, pełen pasji zespół, różnorodny, a zarazem zjednoczony wokół ambitnego, budującego wartość projektu, sprawia, że czujemy się na siłach, by rozwijać obiecujące rozwiązania techniczne, wspierając zmiany na rzecz bardziej zrównoważonej planety – i z naszej pozycji włączyć się w budowanie lepszego świata.
Zmiana profilu wiąże się z nową tożsamością wizualną. Nowe logo – nowoczesne litery, cieniowanie od niebieskiego do zielonego – wyraża przejście w kierunku innowacji i zrównoważonego rozwoju.
Wpływ materiałów na nasze życie
Aby rozpowszechnić swoją nową tożsamość wizualną, Arkema przygotowała całą kampanię dotyczącą nowego profilu firmy. W ramach niej prezentować będzie rzeczywisty wpływ specjalistycznych materiałów na nasze życie – w przemyśle, sporcie i życiu codziennym.
Źródło: Arkema