PCC Rokita świętuje 5. urodziny swojego portalu produktowego. Jak podkreśla producent, w czasie tych pięciu lat portal zaczął spełniać nie tylko funkcję sprzedażową, ale i rolę profesjonalnej bazy wiedzy.

Fot. arch. PCC Rokita
Portal produktowy PCC Rokita powstał pod koniec listopada 2015. Od początku charakteryzował się udoskonaloną funkcjonalnością i prostotą obsługi, które sprawiły, że jest dziś prawdopodobnie najlepszą wyszukiwarką produktów chemicznych w Polsce.
Ponad tysiąc produktów, dziesięć języków
W ciągu ostatnich pięciu lat portal mocno się rozrósł. Początkowo w bazie znajdowało się 527 produktów sześciu spółek Grupy PCC. Obecnie liczba ta wynosi już 1146 i są to produkty trzynastu spółek Grupy.
Prócz tego portal jest również dostępny w językach obcych. Obecnie działa w dziesięciu wersjach językowych – oprócz polskiej również w niemieckiej, angielskiej, rosyjskiej, hiszpańskiej, francuskiej i włoskiej, ale również portugalskiej, tureckiej i koreańskiej.
Nie tylko sprzedaż
Jak podkreśla producent, portal służy nie tylko klientom PCC Rokita. Jako profesjonalna baza wiedzy jest też wykorzystywany przez pracowników samej spółki, dostawców oraz pracowników różnych instytucji badawczych i laboratoriów.
Źródło: PCC Rokita