REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

AkzoNobel odmienia historyczną ulicę w Turcji

Mieszkańcy Hatay w Turcji połączyli swe siły z wolontariuszami i pracownikami AkzoNobel, aby ubarwić swoją najbliższą okolicę. Posłużyły im do tego farby marki Marshall.

AkzoNobel

Fot. arch. AkzoNobel

Malowanie w Hatay to kolejna odsłona globalnej akcji Let’s Colour, obecnej w Turcji od 2010 roku. Kolorowej metamorfozie poddano tym razem kilka budynków przy sławnej ulicy Kırk Asırlık Türk Yurdu. Sławnej, ponieważ to pierwsza na świecie ulica z kolumnadą i równocześnie pierwsza, która mogła się poszczycić publicznym oświetleniem.

Do odmalowania obiektów wykorzystano wodorozcieńczalną, w 100% akrylową farbę AkzoNobel Marshall Masterpro. Jej odporność i trwały kolor gwarantują, że nowy wizerunek miejskich budynków długo jeszcze będzie cieszył oko mieszkańców.

Fot. arch. AkzoNobel

Jak podkreśla dyrektor lokalnego oddziału firmy Marshall, Petros Katsampouris, miasto to dużo więcej niż budynki. To także historyczne dziedzictwo, a pod tym względem Hatay jest prawdziwą perełką – miastem, które przetrwało 13 różnych cywilizacji.

Celem akcji było jednak nie tylko odświeżenie historycznego miejsca i pielęgnowanie dziedzictwa. Miała ona również uświadomić ludziom, jak wielką rolę w miejskim krajobrazie odgrywa kolor – i jak wiele potrafi zmienić.

Wierzymy w siłę kolorowej metamorfozy – mówi Betül Değirmenci, dyrektor do spraw komunikacji rynkowej firmy Marshall. I podkreśla, że wspólne malowanie na ulicy Kırk Asırlık Türk Yurdu to świetny przykład inicjatywy wpisującej się w program Human Cities.

Źródło: AkzoNobel

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA