Aplikacja Visualizer stworzona przez Akzo Nobel w ubiegłym roku nadal zbiera wyróżnienia! Właśnie otrzymała nagrodę Innovation of the Year w ramach 2015 Digital Communication Awards.
Nagrodzona aplikacja to praktyczne narzędzie do wizualizacji konkretnych wnętrz w wybranym kolorze farby. Projekt ten, genialny w swej prostocie, pozwala do woli eksperymentować z odcieniami bez obawy o zrujnowanie wyglądu naszego mieszkania.
Jury tegorocznej edycji Digital Communication Awards doceniło Akzo Nobel i jego Visualizer za strategiczne podejście, kreatywną realizację i efektywną implementację. To nie jedyne wyróżnienie, jakie do tej pory zdobyła aplikacja – wcześniej przyznano jej również nagrodę Mobile App of the Year na 2014 UK IT Industry Awards oraz Gold Award for Best Hi-Tech Gadget na House Beautiful UK Awards 2014.
Przed wprowadzeniem aplikacji Akzo Nobel przeprowadził specjalny sondaż, który miał sprawdzić, czy narzędzie tego typu jest potrzebne. Okazało się, że tak – spośród ponad 5000 przepytanych osób większość stwierdziła, że chciałaby bawić się kolorem, ale nie czuje się w tym temacie wystarczająco pewnie. 96% respondentów wierzy, że barwy mogą wprawiać w dobry nastrój, ale równocześnie 76% boi się wybrać nieodpowiedni odcień do swojego mieszkania. Nic więc dziwnego, że Visualizer cieszy się dziś taką popularnością – w dniu otrzymania nagrody Innovation of the Year aplikacja przekroczyła liczbę pięciu milionów ściągnięć.
Źródło: Akzo Nobel