Odnowione logo, nowe opakowania... Marka Tikkurila postanowiła odświeżyć swój wizerunek! Zmiany wejdą w życie od października.
Jaskrawy, przykuwający uwagę czerwony odcień pozostał, podobnie jak nieodłączny motyw korony. „Korona to tradycyjny symbol jakości, dlatego doskonale pasuje do firmy Tikkurila – pioniera w swojej dziedzinie i lidera na rynku” – mówi Erkki Järvinen, prezes koncernu. Wprowadzono jednak drobne modyfikacje, aby odświeżyć logo i nadać mu bardziej nowoczesny wygląd. Ostatni raz takich przeróbek dokonano jeszcze w latach 90.
Już wkrótce do sklepów trafią także nowe, charakterystyczne opakowania farb Tikkurila. Wyraziste kolory i wzory pomogą szybko zidentyfikować produkt klientowi lub pracownikowi sklepu, a najważniejsze informacje na temat farby są przejrzyście zaprezentowane na etykiecie. Opakowania posiadają już nowe oznaczenia bezpieczeństwa, które zgodnie z rozporządzeniem UE mają wejść w życie w czerwcu 2015.
Farby wodorozcieńczalne dostępne będą w plastikowanych opakowaniach, które są lekkie i lepiej znoszą transport. W odpowiedzi na potrzeby klientów będą one wyposażone dodatkowo w nowe, wygodne wieczko, które może być bez problemu zdejmowane bez użycia narzędzi. Wprowadzone zmiany mają podkreślić, że Tikkurila to silna i zarazem dbająca o swoich klientów marka.
Źródło: Tikkurila