Firma Śnieżka opublikowała wyniki finansowe osiągnięte w roku 2013. Ukształtowały się one na poziomie zbliżonym do tych z roku poprzedniego.
Wyniki FFiL Śnieżka za rok 2013 wyglądają następująco:
- przychody ze sprzedaży – 573,9 mln zł (2012: 576,3 mln zł – spadek o 0,4%),
- skonsolidowany zysk operacyjny – 57,5 mln zł (2012: 56,3 mln zł – wzrost o 2%),
- skonsolidowany zysk netto – 45,3 mln zł (2012: 46,8 mln zł – spadek o 3%).
Prócz tego miniony rok przyniósł Śnieżce nowe wyróżnienia. Firma znalazła się m.in. w gronie laureatów Superbrands, na Liście 2000 Rzeczpospolitej oraz w rankingu Perły Polskiej Gospodarki. Na początku roku farbom proszkowym Proximal przyznano prestiżowy certyfikat QUALICOAT, a niedawno donosiliśmy o certyfikacie KidZone dla farb Śnieżka Satynowa i Śnieżka Supermal Emalia Akrylowa. W sprzedaży pojawiły się też także innowacyjne produkty, takie jak farby Magnat Ceramic.
Źródło: Śnieżka