2014 był dla koncernu Sherwin-Williams kolejnym rekordowym rokiem. Wzrost sprzedaży zanotowano we wszystkich rejonach świata z wyjątkiem Ameryki Łacińskiej.
Sprzedaż Sherwin-Williams sięgnęła rekordowego 11,13 mld $, co oznacza że wzrosła ona o 9,3% w stosunku do poprzedniego roku. Jest to przede wszystkim zasługa prężnie działającej sieci sklepów firmowych – sprzedaż w nich wzrosła o 14,2% i wyniosła 6,85 mld $. W roku 2014 otwarto 95 nowych placówek, co oznacza, że cała sieć liczy już ponad 4000 sklepów.
Jak podkreśla prezes firmy, Christopher M. Connor, duży postęp zanotowano także jeśli chodzi o integrację sklepów Comex w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Sherwin-Williams przejął amerykańską i kanadyjską część meksykańskiego koncernu Comex we wrześniu 2013.
Wzrost sprzedaży zanotowano we wszystkich rejonach świata z wyjątkiem Ameryki Łacińskiej. Najlepiej sprzedającym się rodzajem farb były produkty dla architektury.
Zarząd Sherwin-Williams przewiduje, że rok 2015 będzie jeszcze bardziej udany. Firma ma obecnie najlepsze możliwe warunki, by podejmować kolejne transakcje i umacniać swoją pozycję na rynku. Więcej na temat wyników finansowych Sherwin-Williams – na stronie koncernu.
Źródło: Sherwin-Williams