REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Rynek farb w USA do 2019 – raport Freedonia Group

Rynek farb i powłok w Stanach Zjednoczonych rośnie. Zdaniem ekspertów jest to spowodowane przede wszystkim tym, że na nowo rozkwita tam branża budowlana.

rynek farb USA

Fot. Raphael Pinto / freeimages.com

Według najnowszego raportu Freedonia Group zapotrzebowanie na farby i powłoki w USA do roku 2019 ma rosnąć w tempie 3,8% rocznie. Oznacza to, że za cztery lata rynek będzie już wart 31,5 mld $.

Jest to przede wszystkim zasługa amerykańskiego rynku budowlanego, który w ostatnim czasie rozkwitł na nowo. Obserwuje się coraz większy popyt na wszystkie rodzaje farb architektonicznych, ale farby wewnętrzne prawdopodobnie prześcigną fasadowe ze względu na dużą popularność pokryć elewacyjnych typu siding, które nie wymagają malowania.

Oprócz farb budowlanych dobrze sprzedawać będą się także farby okrętowe oraz farby na części metalowe. Triumfy święcić będą produkty ekologiczne, o niskiej zawartości LZO, a także nowe technologie, jak powłoki nanostrukturalne o nowych, ciekawych funkcjonalnościach.

Źródło: pcimag.com

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA