Firma AkzoNobel ogłosiła kolejną edycję swojego konkursu Paint the Future, w której zmierzą się najlepsze start-upy związane z branżą farb. Start już 18 maja.

Fot. arch. AkzoNobel
Paint the Future to niepowtarzalna szansa dla młodych technologów. Dzięki konkursowi twórcy start-upów oferujących rozwiązania dla branży farb mogą zyskać środki i wsparcie dla dalszego rozwoju swoich technologii.
Ekosystem napędzający innowacje
Tegoroczny program Paint the Future to kontynuacja poprzednich, udanych edycji konkursu. Jak komentuje dyrektor generalny AkzoNobel, Thierry Vanlancker:
Podstawą naszej nowej strategii firmowej jest rozbudowa na naszych silnych fundamentach oraz przecieranie szlaków w dziedzinie rozwoju i innowacji. Dlatego właśnie to dobry czas na kolejną odsłonę naszego globalnego konkursu skierowanego do start-upów. Nie możemy się doczekać by zobaczyć, co mają do zaoferowania uczestnicy i jak mogą nam pomóc ożywić powierzchnie dla naszych klientów.
W ramach współpracy nawiązanej z uczestnikami konkursu oraz towarzyszących mu akcji opracowano już osiemnaście użytecznych rozwiązań dla branży farb. Klaas Kruithof, dyrektor ds. technologii AkzoNobel, podkreśla, że konkurs jest pierwszym tego typu na rynku farb i nazywa go specjalnym ekosystemem przeznaczonym do tego, by napędzać innowacje w branży.
Zgłoszenia do 20 lipca
Swoje zgłoszenia na konkurs będzie można wysyłać od 18 maja do 20 lipca. Zgłaszane technologie powinny wpisywać się w jedną z pięciu kategorii (udoskonalone funkcjonalności, satysfakcja klienta, inteligentna aplikacja, technologie obiegu zamkniętego oraz inteligentna produkcja i łańcuch dostaw). Wybrani finaliści zostaną zaproszeni na specjalne wydarzenie w drugiej połowie roku, na którym ogłoszeni zostaną zwycięzcy tegorocznej edycji Paint the Future.
Źródło: AkzoNobel