Jeszcze w tym roku na światowym rynku pojawi się nowy producent z branży chemicznej – Advancion. Pod nową nazwą kryje się jednak znana i ceniona firma, która przechodzi proces rebrandingu.

Advancion to nowa nazwa dawnego Angus Chemical Company. Zmiana nazwy to element korporacyjnego rebrandingu. Po ponad 40 latach firma przechodzi transformację w globalnego producenta środków dla branży biotechnologicznej, farmaceutycznej, domowej i higieny osobistej.
Ta sama organizacja, ten sam zespół
Należący do Ardian oraz Golden Gate Capital Angus to jeden z największych na świecie producentów roztworów buforowych, a także innych środków chemicznych, głównie dla nauk przyrodniczych. Jak komentuje David Neuberger, prezes i dyrektor generalny:
Pozostajemy tą samą organizacją pod tym samym kierownictwem i z tym samym zespołem oddanych pracowników. Nasza nowa nazwa i marka będą jaśniej reprezentować to, kim jesteśmy i czym się zajmujemy – projektowaniem i produkcją wysokiej jakości towarów konsumpcyjnych i składników, które wzbogacają życie oraz umożliwiają naszym klientom napędzanie świata.
W związku z niedawnym przejęciem Expression Systems firma rozszerzyła ostatnio swoją ofertę. Obecnie produkuje również innowacyjne podłoża do hodowli komórkowych, linie komórkowe, narzędzia molekularne i reagenty, stosowane w rozwijających się gałęziach nauki takich jak terapie komórkowe i genowe.
Nowe logo w drodze
Proces rebrandingu ma zostać ostatecznie ukończony w sierpniu 2023. Oprócz zmiany nazwy zaplanowano również wprowadzenie nowego logo, zainspirowanego wielofunkcyjnością i wszechstronnością produktów Angus i utrzymanego w świeżej i nowoczesnej kolorystyce. W związku z procesem na stronie Angus utworzono specjalną zakładkę informującą o wprowadzanych zmianach.
Źródło: coatingsworld.com