REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Producenci farb do drewna na targach Drema 2015

W dniach 6-9 października na 31. targach Drema spotykają się firmy działające w branży meblarskiej. Oczywiście wśród wystawców nie mogło zabraknąć dostawców farb i lakierów do drewna.

Stoisko AkzoNobel na targach Drema (fot. arch. Drema 2015)

Stoisko AkzoNobel na targach Drema (fot. arch. Drema 2015)

W dniach 6-9 października w Poznaniu już po raz 31. spotkają się przedstawiciele sektora drzewnego i meblarskiego. W trakcie tej ważnej imprezy branżowej będą oni tworzyć kształt rynku i szukać nowych kierunków rozwoju. Taka mobilizacja i poruszenie branży zdarza się tylko raz w roku, podczas Międzynarodowych Targów Maszyn i Narzędzi dla Przemysłu Drzewnego i Meblarskiego Drema.

Na tegorocznych targach jak zwykle nie mogło zabraknąć dostawców farb dla branży meblarskiej. Wśród wystawców znaleźli się między innymi:

  • AkzoNobel Wood Coatings (prezentujący lakiery do drewna AkzoNobel oraz Zweihorn i Sikkens Wood Coatings),
  • Italcolor (z markami własnymi Colorwood i Colorit),
  • IVM Chemicals (z markami Ilva i Milesi),
  • Lorken-Tech Polska (z markami Wilhelm Lörken GmbH & Co. KG, Zweihorn GmbH),
  • PPG Deco Polska,
  • Remmers Polska,
  • Sika Poland,
  • Verinlegno Polska,
  • Vernicolor Polska,
  • Woodcare Denmark.
Stoisko Verinlegno na targach Drema (fot. arch. Drema 2015)

Stoisko Verinlegno na targach Drema (fot. arch. Drema 2015)

Targi Drema są przykładem tego, w jaki sposób doświadczenie, połączone z nowoczesną myślą strategiczną, może stać się kluczem do sukcesu. Podczas gdy coraz więcej wydarzeń targowych przechodzi do historii, ze względu na wyczerpanie się formuły lub brak zaufania do marki, obecne na rynku od 1978 roku poznańskie wydarzenie od lat odnotowuje wzrosty, zarówno w liczbie wystawców, jak i zwiedzających. Dlaczego tak się dzieje? Organizatorzy podkreślają, jak ważne są dla nich głosy z branży. To one decydują o kształcie targów, który nieustannie ewoluuje, dostosowując się do zmieniających się potrzeb oraz sytuacji na rynku.

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA