W ciągu zaledwie trzech dni w serwisach społecznościowych to wideo – oficjalny klip promujący białostocką drużynę futbolu amerykańskiego Primacol Lowlanders – obejrzało i udostępniło ponad 150 tysięcy osób, a sportowcy, eksperci od PR i branża filmowa nie kryją zachwytu. Chcesz wiedzieć, dlaczego? Obejrzyj!
Na co dzień – lekarze, prawnicy, inżynierowie. Po godzinach trenują i dają z siebie wszystko, żeby osiągnąć mistrzostwo. W kraju, w którym futbol amerykański nie jest zbyt popularnym sportem, swoją pasją zaskarbili sobie podziw i przywiązanie dużego grona wiernych kibiców.
Filmowa opowieść o białostockiej drużynie, zatytułowana Primacol Lowlanders. The Urban Tribe, jest dziełem Krzysztofa Kiziewicza z Laboratorium Obrazu. Realizację projektu sfinansowały władze miasta Białystok oraz sponsor drużyny, właściciel marki Primacol, Unicell Poland.
Źródło: Unicell Poland