Grupa PCC ma nowy sposób prezentacji swoich środków powierzchniowo czynnych, produkowanych na instalacjach spółki PCC Exol. To multimedialny showroom kosmetyczny.
Dostępny na Portalu Produktowym Grupy PCC showroom jest nowym narzędziem multimedialnym, powstałym z myślą o producentach kosmetyków – przede wszystkim środków higieny osobistej. Jak zapowiada jednak producent, to pierwsze z serii jego projektów multimedialnych. W podobny sposób zaprezentowane zostaną również inne grupy produktów.
Łatwe i intuicyjne
Showroom prezentuje wybrane propozycje formulacji kosmetycznych zawierających surowce produkowane w Grupie PCC. Producenci kosmetyków mają jednak również dostęp do obszernej książki formulacji – zbioru ponad 100 receptur na bazie surfaktantów PCC Exol.
Jak zapewnia producent, poruszanie się w nowej wirtualnej przestrzeni jest łatwe i intuicyjne. Dostępne są różne sekcje, po wejściu w które użytkownik zyskuje dostęp do materiałów na temat stosowania surfaktantów w różnych grupach kosmetyków.
Którędy do showroomu?
Showroom dostępny jest w wersji anglojęzycznej. Można go zwiedzić pod tym adresem.
Źródło: PCC