Kontakt z klientami w czasach pandemii wymaga specjalnych rozwiązań. Dlatego Grupa ICA uruchamia nowe, zdalne formy pomocy technicznej.
Choć trwa pandemia i kwarantanna, klienci nadal kupują farby i często potrzebują konsultacji lub porady. Stąd nowa, dostosowana do obecnej sytuacji pomoc techniczna ICA w Polsce.
Trzy opcje kontaktu
Jakie opcje kontaktu klient ma do wyboru? Po pierwsze – może spotkać się wirtualnie ze swoim Technikiem z Pomocy Technicznej. Wystarczy telefon lub mail, by umówić się na spotkanie online.
Po drugie – ruszył nowy serwis techniczny na komunikatorze WhatsApp. Doradcy techniczni odpowiadają od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 12:30 oraz 14:00 – 18:00.
Pozostaje również trzecia, tradycyjna opcja. Każdy klient potrzebujący pomocy technicznej może wysłać wiadomość do firmy za pośrednictwem formularza na stronie.
Blisko, choć z daleka
Grupa ICA przyznaje, że nic nie zastąpi osobistych spotkań klienta z doradcą, jednak pomoc techniczna online to sposób firmy na to, by pozostać otwartym dla klientów. „Dołożymy wszelkich starań, aby być blisko ciebie, chociaż z daleka” – pisze ICA na swojej stronie.
Źródło: Grupa ICA