REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Jak AdBuster farby testował…

Reklama reklamą, ale jak polskie marki farb sprawdzają się w praktyce? Czy ich odporność na mycie i szorowanie to mit? Znany polski vloger AdBuster skonfrontował trzy spośród nich.

Czy Śnieżka Satynowa jest rzeczywiście tak odporna na zabrudzenia i szorowanie, jak zapewnia reklama? AdBuster postanowił to sprawdzić. Ścianę w swoim pokoju zagruntował, pomalował jej fragmenty farbami trzech polskich marek – Śnieżka Satynowa, Dekoral Fashion oraz Dulux Colours of the World – a po 28 dniach pozostawił w rękach swoich małych pomocniczek, które dokonały na niej przerażających zabiegów z użyciem pisaków, szminki i czekolady. Pozostało sprawdzić, czy tłuste plamy rzeczywiście da się po prostu zetrzeć ze ściany…

Filmik wzbudził żywą dyskusję, a Dekoral pokusił się nawet o oficjalną odpowiedź na wyniki testu. Chcesz zobaczyć, jak poszczególne farby zniosły tę drastyczną próbę? Obejrzyj!

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA