Indyjska odsłona konkursu dla najbardziej obiecujących start-upów związanych z branżą farbiarską rozstrzygnięta! Nagrodzone zostały dwa projekty cyfrowych platform wspomagających obsługę klienta.
Edycja konkursu AkzoNobel Paint the Future w Indiach została rozstrzygnięta. Twórcy dwóch zwycięskich start-upów będą mieli możliwość współpracować z ekspertami AkzoNobel, rozwijając swoje pomysły.
Duży potencjał zwycięskich projektów
Nagrodzone projekty spełniły oczekiwania organizatorów konkursu, dotyczące wykorzystania technologii cyfrowej w ramach obsługi klienta marki Dulux w Indiach. Pierwszy z nich, HyperReality Technologies z Bengaluru, to platforma wizualizacji przestrzeni w metawersie. Drugi – Fluid AI z Bombaju – to wielokanałowa, interaktywna platforma AI przeznaczona dla klientów. Jak komentuje Oscar Wezenbeek, dyrektor zarządzający AkzoNobel Decorative Paints w regionie Południowo-Wschodniej i Południowej Azji oraz prezes AkzoNobel India:
Cel na najbliższe sześć miesiący jest jasny – razem z naszymi zwycięzcami rozwijać ich cyfrowe propozycje. Start-upy będą miały dostęp do naszej globalnej sieci ekspertów i zasobów aż do dnia Demo Day. Wówczas zaprezentują efekty swojej pracy, od których zależeć będzie przyszłość ich współpracy z AkzoNobel.
Rajiv Rajgopal, dyrektor zarządzający AkzoNobel India, podkreśla, że zwycięskie projekty mają bardzo duży potencjał. Także twórcy nagrodzonych start-upów nie kryją entuzjazmu, zapewniając, że odbyte w ramach konkursu sesje eksperckie z AkzoNobel i ogromna ilość przyswojonej już dzięki nim wiedzy to doświadczenie jak żadne inne.
Ponad 200 zgłoszeń
Zakończona właśnie edycja Paint the Future India to trzecia regionalna odsłona konkursu. W ramach niej otrzymano 207 zgłoszeń z 33 miast w całym kraju. Dziewiątka finalistów zaproszona została na intensywny dwudniowy obóz, w trakcie którego przy wsparciu specjalistów AkzoNobel mieli możliwość dodatkowego udoskonalenia swoich projektów.
Źródło: AkzoNobel