REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

HullKeeper – nowy program firmy Jotun

Jotun zaprezentował swój nowy proaktywny program HullKeeper. Pomaga on operatorom statków kontrolować koszty paliwa, inspekcji i czyszczenia.

Jotun HullKeeper

Fot. arch. Jotun

Program niezależnie od wybranej powłoki optymalizuje osiągi kadłuba. Dzięki zaawansowanym technologiom cyfrowym pozwala on monitorować kadłub pod kątem porastania oraz korzystać z inspekcji oraz wiedzy technicznej ekspertów Jotun.

Najlepszy sposób na obniżenie zużycia paliwa

Nowy program oparty jest na zastrzeżonym algorytmie porastania opracowanym przez Jotun. Jak mówi Stein Kjølberg, globalny dyrektor ds. parametrów kadłuba w firmie Jotun:

Jotun ma udokumentowane doświadczenie w opracowywaniu produktów i usług pomagających klientom sprostać wymaganiom zmieniającej się branży. HullKeeper rozszerza zakres naszych usług, wspierając operatorów w podejmowaniu świadomych i proaktywnych decyzji, których celem jest poprawa wydajności kadłuba.

Jak dodaje dr Andreas Krapp, globalny dyrektor ds. technologii cyfrowych i danych w Jotun, kontrolowanie stanu kadłuba to najlepszy sposób na obniżenie zużycia paliwa. Dzięki temu klienci są w stanie identyfikować problemy i reagować na nie jeszcze zanim porastanie znacząco wpłynie na prędkość statku.

Pomoc klientom i ochrona planety

Monitorowanie stanu kadłuba przy pomocy HullKeeper to nie tylko sposób na obniżenie zużycia paliwa i ograniczenie związanych z tym kosztów, ale również na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla. Jak zaznacza Krapp, dodatkowe zużycie paliwa związane z porastaniem kadłubów odpowiada za 9% z około 919 milionów ton dwutlenku węgla i 21 milionów ton innych gazów cieplarnianych emitowanych każdego roku przez statki. Nowy program Jotun nie tylko wspiera więc klientów, ale i pomaga chronić naszą planetę.

Źródło: Jotun

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie »

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA