Marka Bostik należąca do firmy Arkema została po raz kolejny oficjalnym partnerem ikonicznego wydarzenia kolarskiego – Tour de France. Marka jest sponsorem wyścigu już po raz czwarty.
Bostik to marka specjalistycznych klejów dla budownictwa, przemysłu i produktów konsumenckich. Współpracę z Tour de France wykorzysta jako platformę do promowania swoich produktów.
Wyścig daje pod tym względem duże możliwości – będzie transmitowany przez 100 kanałów telewizyjnych w 190 różnych krajach. Ponadto w lipcu spodziewane jest 16 milionów wejść na stronę internetową Tour de France oraz 6,5 milionów osób śledzących wydarzenie w mediach społecznościowych. Wreszcie – na miejscu, wzdłuż trasy, wyścig śledzić będzie od 10 do 12 mln widzów. Pojazdy promujące Bostik jechać będą w kolumnie poprzedzającej peleton na każdym etapie, ponadto logo producenta pojawi się w materiałach promujących Tour de France, papierowych i internetowych.
Tegoroczna edycja wyścigu, która odbędzie się w dniach 7-29 lipca, będzie już 105. Trasa, która składa się z 21 etapów i mierzy w sumie 3329 km, biegnie z Noirmoutier-en-l’Île do Paryża. Udział w Tour de France 2018 zapowiedziało 176 uczestników z 22 drużyn.
Źródło: Arkema