REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Altax reklamuje się w radiu

22 kwietnia 2014 roku ruszyła kampania reklamowa marki ALTAX. Działania obejmujące główne ogólnopolskie i lokalne stacje radiowe pokazują unikalne właściwości nowych produktów szybkoschnących przeznaczonych do ochrony drewna. Kampania wspierana jest także w telewizji, prasie i Internecie.

Firma Altax Sp. z o.o. specjalizuje się w produkcji preparatów do dekoracji i ochrony drewna. Oferuje najszerszą gamę wysokiej jakości produktów, przeznaczonych zarówno dla profesjonalistów, jak użytkowników indywidualnych. „Bohaterami” kampanii są produkty szybkoschnące – impregnat dekoracyjny „Gotowe w 1 dzień” oraz impregnat ogrodowy „Jedna warstwa”. Ich unikalne atrybuty pozwalają konsumentowi wykonać prace renowacyjne w ciągu jednego dnia. Jednocześnie zachowują wieloletnią gwarancję jakości.

Altax wspiera konsumentów w realizacji ich projektów – od zrozumienia i zdefiniowania potrzeb, poprzez znalezienie właściwego rozwiązania, do uzyskania doskonałego efektu końcowego. W tym duchu przygotowano spody radiowe wykorzystujące kultową, znaną z filmu „Miś”, przyśpiewkę „Jestem wesoły Romek”.

Kampania, stanowiąca kontynuację i zarazem wzmocnienie dotychczasowych działań promocyjnych marki, obejmuje różne kanały komunikacji. Nacisk został położony przede wszystkim na radio. Spoty pojawią się w RMF FM oraz RMF FM MAX, a także w lokalnych stacjach w całej Polsce. Kampanię radiową wspierać będą spoty w telewizjach tematycznych, bannery internetowe oraz materiały prasowe w mediach branżowych. Dziania reklamowe potrwają do końca lata.

Za koordynację projektu ze strony Altax odpowiada Jarosław Majchrzak i Michał Zduniak. Kreację przygotowali Michał Kowalski oraz Joanna Tokarewicz z agencji Just. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.

źródło: Altax

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA