REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Wyniki PPG za rok 2016

Koncern PPG opublikował swoje wyniki za ubiegły rok. Sprzedaż netto ukształtowała się na poziomie zbliżonym do zeszłorocznego.

wyniki PPG

Fot. arch. PPG

Sprzedaż netto z działalności kontynuowanej PPG w roku 2016 wyniosła 14,751 mld $ i jest zbliżona do zeszłorocznej, biorąc pod uwagę niekorzystne efekty walutowe (14,766 mld $ w roku 2015). Wielkość sprzedaży wzrosła o 1%. 58% sprzedaży netto pochodzi z działu Performance Coatings, 39% – z Industrial Coatings, zaś 3% z działu Glass.

Dochód netto z działalności kontynuowanej był natomiast znacząco niższy niż w roku poprzednim – wyniósł 564 mln $, podczas gdy w roku 2015 – 1,34 mld $. Zysk skorygowany z działalności kontynuowanej wyniósł jednak 1,55 mld $, a więc wzrósł o 7% w stosunku do poprzedniego (1,49 mld $ w roku 2015).

W roku 2016 koncern dokonał trzech dużych przejęć – w jego ręce przeszły firmy MetoKote, Univer i Deutek (zamknięta w tym miesiącu). Oznaczało to spore wydatki, które jednak mają przynieść PPG duże zyski w przyszłości. Szczegółowe wyniki finansowe za rok 2016 znaleźć można na stronie koncernu.

Źródło: PPG

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA