REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Huntsman przejmuje pigmenty i dodatki Rockwood

Huntsman ogłosił, że w jego ręce ostatecznie przeszły oddziały funkcjonalnych dodatków oraz pigmentu TiO2 firmy Rockwood Holdings. Dzięki temu posunięciu ambitne cele jakie postawił sobie koncern stają się coraz bardziej realne.

Huntsman Rockwood

Fot. arch. Huntsman

Na mocy umowy w ręce firmy Huntsman przeszedł szereg produktów i technologii należących do Rockwood Holdings. Znalazły się wśród nich między innymi funkcjonalne dodatki na bazie baru i cynku, kolorowe pigmenty otrzymywane z syntetycznego tlenku żelaza, środki do ochrony drewna oraz dwutlenek tytanu TiO2. Transakcja kosztowała w przybliżeniu 794 mln €.

Huntsman liczy na to, że zakup ten znacznie przyspieszy rozwój firmy, podobnie jak kilka innych projektów i inwestycji podjętych w ostatnim czasie. Cel jest nie byle jaki – zysk EBITDA na poziomie 1,58 mld €, w przeciągu najbliższych kilku lat.

Źródło: Huntsman

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA