Jako oficjalny sponsor tegorocznego Gay Pride AkzoNobel wystawił na ulicy Amsterdamu swoją żywą rzeźbę – postać z logo firmy z przyprawionymi tęczowymi skrzydłami Pride Wings. Jeszcze dziś i jutro każdy chętny może sobie z nią zrobić zdjęcie...
…a warto, bo AkzoNobel zamierza podarować zestaw farb wart 1000 € za najlepszą fotografię z Pride Wings opublikowaną na Facebooku, Twitterze lub Instagramie z tagiem #showyourtruecolors. Konkurs potrwa do 10 sierpnia. Żywą rzeźbę z tęczowymi skrzydłami będzie można spotkać między innymi jutro na słynącej z gejowskich klubów ulicy Reguliersdwarsstraat oraz w niedzielę na oficjalnym zakończeniu imprezy na placu Rembrandta.
Również w ubiegłym roku koncern był partnerem tej największej w Europie imprezy poświęconej osobom homoseksualnym i zorganizował wówczas podobny konkurs. Podobnie jak rok temu, AkzoNobel wystawi również swoją łódź w sobotnim Canal Parade, pokazie obserwowanym rokrocznie przez pół miliona widzów. Tym razem reprezentująca koncern łódź ma być ozdobiona tęczową flagą oraz ogromną suknią z puszek po farbie.
Źródło: AkzoNobel