W Wielkiej Brytanii otwarte zostało nowe, niezwykłe centrum klienta AkzoNobel i marki Dulux. Dzięki rzeczywistości wirtualnej pozwala ono wizualizować wnętrza sklepów jeszcze zanim nowy produkt trafi na półkę.
Centrum o powierzchni prawie 600 metrów kwadratowych zlokalizowane jest w Slough. To pierwszy tego typu ośrodek, który umożliwia dystrybutorom produktów AkzoNobel eksperymentowanie z różnymi wystrojami sklepów i układami towaru na półkach.
Położona w centralnym punkcie ośrodka instalacja wirtualnej rzeczywistości pozwala sprawdzić, jak prezentuje się wystawa, wypróbować rozkład elementów w salonie, ocenić, czy jest wystarczająco wygodny i praktyczny. Wszystko jeszcze zanim produkt trafi na półki. Jak mówi Matt Pullen, dyrektor zarządzający oddziału AkzoNobel UK & Ireland:
Dzięki naszej nowej ofercie wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów. To centrum pozwoli im wizualizować nowe projekty i eksperymentować z architekturą sklepu – to świetny sposób, by sprawdzić, jak innowacje wkomponowują się w wystrój salonu, jeszcze zanim trafią na rynek.
Ośrodek mieści się w pobliżu otwartej niedawno Dulux Academy. Otwarta w marcu szkoła oferuje rocznie zaawansowane szkolenia z takich dziedzin jak znajomość produktów, techniki aplikacji oraz zagadnienia związane z kolorem, projektowaniem i efektywnością.
Źródło: AkzoNobel