Polski Związek Producentów Farb i Klejów serdecznie zaprasza na webinar, skierowany do producentów farb proszkowych. Jego tematem będzie znaczenie badania rynku w procesie sprzedaży.
Webinarium jest skierowane przede wszystkim do dyrektorów zarządzających, dyrektorów sprzedaży oraz analityków. Pomoże ono wyjaśnić, czym jest panel sell-in oraz dlaczego może być cennym źródłem informacji w branży farb proszkowych.
Program spotkania
Na wstępie wydarzenia Dyrektor Zarządzający PZPFiK Bartłomiej Ślązak krótko przybliży, czym jest i w jaki sposób działa PZPFiK. Następnie Tomasz Żarnowiecki, starszy konsultant GfK Polonia, wyjaśni jak funkcjonuje panel sell-in, zaś Dyrektor Marketingu AkzoNobel Paweł Sobalak opowie o danych z panelu sell-in w praktyce. Ostatni kwadrans przeznaczony zostanie na dyskusję, w trakcie której eksperci chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania i rozwieją wątpliwości uczestników dotyczące badań rynku i panelu sprzedażowego.
Przed udziałem w wydarzeniu PZPFiK poleca lekturę artykułu w Biuletynie PZPFiK wyjaśniającego, czym jest panel sprzedażowy i dlaczego może się okazać przydatny z perspektywy wytwórców farb. Temat zostanie w przystępny sposób omówiony w trakcie spotkania.
Gdzie i kiedy?
Webinarium Znaczenie badania rynku w procesie sprzedaży odbędzie się w najbliższą środę 27 kwietnia w godzinach 11.00 – 12.00 za pośrednictwem platformy MS Teams. Nasz portal objął wydarzenie patronatem medialnym. Serdecznie zapraszamy!
Źródło: PZPFiK