Benjamin Moore startuje z nową kampanią reklamową. To rekordowe tego typu przedsięwzięcie w 132-letniej historii firmy – będzie ono kosztowało...
…ok. 50 mln $! Kampania powstaje we współpracy z amerykańską agencją The Martin Agency i obejmuje reklamy telewizyjne, radiowe i drukowane z hasłem przewodnim „Paint like no other” („Farba jak żadna inna”).
Na początek powstały dwa spoty, które zwracają uwagę na innowacyjność marki oraz podpowiadają, że farby Benjamin Moore świetnie sprawdzą się przy wiosennych projektach malarskich. Bohaterkami tych reklam stały się farby Regal Select oraz Natura (która triumfowała ostatnio w głosowaniu Product of the Year).
http://www.youtube.com/watch?v=XnhJJKNYkYI
http://www.youtube.com/watch?v=N3rTbL6SKek
W spotach z serii „Who are you talking to?” („Z kim rozmawiasz?”) z kolei firma ironizuje na temat dużych marketów budowlanych, gdzie na próżno szukać farb Benjamin Moore. Ich sprzedaż jest bowiem prowadzona tylko w niewielkich punktach, gdzie sprzedawcy służą kompleksową i kompetentną obsługą.
Źródło: Advertising Age