Polski oddział dużego koncernu lakierniczego został nagrodzony prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym przez konsumentów. Uczestnicy plebiscytu docenili jakość dostarczanych produktów oraz obsługi klienta.
Polscy klienci docenili firmę Axalta Coating Systems Poland. Producent lakierów otrzymał tegoroczny Złoty Laur Klienta oraz tytuł Lidera XX-lecia w jubileuszowym plebiscycie Laur Konsumenta / Laur Klienta.
„Nie spoczywamy na laurach”
Robert Wysocki, dyrektor zarządzający Axalta Coating Systems Poland, podziękował uczestnikom plebiscytu za wszystkie głosy oddane na Axaltę. Podkreślił, że sukces to zasługa zaangażowania i motywacji pracowników firmy, oraz dodał:
Nagroda przyznana w tak prestiżowym plebiscycie to dla nas ogromne wyróżnienie, ale nie spoczywamy na laurach. Utrzymanie koncentracji, zaangażowania i determinacji będzie kluczowe, aby nadal przewyższać wysokie kryteria jakości i sprostać oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów oraz partnerów biznesowych.
W ofercie Axalta Coating Systems znajdują się rozwiązania lakiernicze przede wszystkim dla klientów z branży samochodowej – producentów aut osobowych i ciężarowych – warsztatów zajmujących się naprawami lakierniczymi oraz sektora przemysłowego. Ze względu na dużą konkurencyjność tych obszarów rynku firma wciąż stara się poprawiać jakość i wydajność swoich produktów oraz dba o dobre relacje z klientami. Otrzymane wyróżnienie jest potwierdzeniem zaangażowania producenta na tych polach.
O wyróżnieniu
Przyznawany od 20 lat Laur Konsumenta / Laur Klienta to jeden z najważniejszych certyfikatów konsumenckich w Polsce. Co roku udział w nim biorą tysiące klientów z całej Polski, oddając głosy na najchętniej wybierane przez siebie marki.
Źródło: Axalta Coating Systems