REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Powrót koloru w nowej kampanii CIN

Koniec ze smutnymi szarościami, czas na kolor – przekonuje portugalski producent farb CIN. Jego nowa kampania promocyjna zachęca klientów, by po bezbarwnych pandemicznych miesiącach zaczęli sięgać po odcienie, które najlepiej oddają ich osobowość.

CIN kampania powrót koloru kolor

Fot. Free-Photos / pixabay.com

Pochodzący ze słonecznej Portugalii CIN to największy producent farb na Półwyspie Iberyjskim. Działając w branży farb dekoracyjnych, przekonuje, że bogactwo kolorów wokół nas powinno odpowiadać bogactwu naszej osobowości. Wyrazem tego jest również nowa kampania w mediach.

Wolność i indywidualność

Kampania została zaprojektowana przez ACNE Lisbon. W ramach niej CIN apeluje do odbiorców, by pomalowali swój dom farbą w odcieniu, który najlepiej oddaje ich osobowość. Jak przekonują twórcy, kampania celebruje wolność i indywidualność.

Hasło kampanii brzmi „Już czas na powrót koloru. Malujmy!”. Eksperci CIN chcą pomóc klientom pożegnać szarości, towarzyszące nam w trudnym, pandemicznym czasie, i przywrócić w ich domach kolor, radość i energię.

Domy w czasach pandemii

Twórcy kampanii przekonują również, że każdy z nas może wyrażać własny styl, rezygnując z kurczowego trzymania się koncepcji „normalności”. Jak mówi Liliana Leis Soares, manager ds. produktu i marki CIN:

Kampania reprezentuje podstawowe wartości firmy, zwłaszcza przekonując, że każdy dom jest przedłużeniem żyjących w nim ludzi, a jego kolory oddają sposób, w jaki mieszkańcy myślą, czują i żyją. W kampanii chodzi o tożsamość i wolność – wolność bycia, myślenia i działania inaczej. Kampania inspiruje do podejmowania ryzyka. Do zmian. Do wyróżniania się. Bo CIN zmienia wszystko.

Liliana Leis Soares odwołuje się również do naszej obecnej pandemicznej rzeczywistości. Jak zwraca uwagę, bardziej niż kiedykolwiek domy są obecnie naszą bezpieczną przystanią – tym bardziej więc powinny stać się odbiciem tego, kim jesteśmy.

Zmotywowani do zmian

João Carvalho Oliveira, wykonawczy dyrektor kreatywny w ACNE, zwraca również uwagę na inspiracje, jakie użytkownicy farb powinni czerpać ze świata mody i designu:

Świat mody i designu inspiruje nas, jeśli chodzi o spojrzenie i podejście. Uczy nas, że nie musimy spędzić całego życia przywiązani do jednego koloru i jednego stylu. To, co lubimy dziś, jutro może nic już dla nas nie znaczyć. Nasz gust się zmienia. Ewoluuje. Wypróbowywanie nowych odcieni to świetna zabawa, a zmiany są zawsze mile widziane. Chcemy, by za sprawą CIN ludzie poczuli się zmotywowani do zmian.

Źródło: CIN

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA