REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

PaintCare w internecie

W ramach swojej akcji PaintCare, która ratuje resztki farb od lądowania na wysypiskach, Brytyjska Federacja Powłok uruchomiła nową stronę internetową i rozpoczęła cyfrową kampanię. Cel? Wpoić konsumentom trzy podstawowe zasady: kupuj rozsądnie, zużywaj jak najwięcej, resztę poddaj recyklingowi.

PaintCareZgodnie z danymi zebranymi w ramach programu PaintCare, 30% ludzi posiada w domu resztki farby, ponieważ kupiło jej zbyt wiele. Dlatego też koordynator akcji, Brytyjska Federacja Powłok, zachęca do rozsądnych zakupów oraz odsyła do internetowych kalkulatorów, które pozwalają z dużą dokładnością obliczyć potrzebną ilość farby. Aby przesłanie było jasne, Brytyjska Federacja Powłok przygotowała dwa filmy wideo.

Co poza tym można znaleźć na stronie PaintCare? Dla mieszkańców Wielkiej Brytanii cenne będą na pewno informacje, gdzie można zutylizować resztki farby i gdzie można kupić tańszą farbę z przetworzonych resztek. Użytkownicy spoza Wyspy mogą natomiast zrobić użytek z całego szeregu propozycji, jak wykorzystać zalegającą w puszkach farbę. Zachęcamy do odwiedzania i inspirowania się.

Źródło: BCF

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA