a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbFarby przemysłoweNowa powłoka termoizolacyjna chroni przed poparzeniami

Nowa powłoka termoizolacyjna chroni przed poparzeniami

Amerykański producent wprowadził do sprzedaży nową powłokę termoizolacyjną, aplikowaną w jednej warstwie. Skutecznie chroni ona przed poparzeniami osoby stykające się z zabezpieczoną powierzchnią oraz zapobiega korozji pod izolacją (CUI).

Fot. OpenIcons / pixabay.com

Nowa powłoka termoizolacyjna Heat-Flex® 7000 oddziału Protective & Marine Sherwin-Williams oferuje ochronę dla osób stykających się z zabezpieczonymi powierzchniami, właściwości izolacyjne oraz odbicie ciepła słonecznego. Może być wykorzystana w wielu różnych zastosowaniach przemysłowych.

Wysoki poziom izolacji

Wystarczy już jedna warstwa powłoki, by zabezpieczyć przed temperaturami nawet na poziomie 177°C. Pozwala to zaoszczędzić na specjalnych, kosztownych i kłopotliwych w instalacji systemach izolacyjnych. Neil Wilds, globalny dyrektor ds. produktu CUI/testy w Sherwin-Williams Protective & Marine, dodaje:

Pojedyncza warstwa nowego produktu zapewnia również wysoki poziom izolacji, co pozwala zapobiegać procesom utraty ciepła oraz – odwrotnie – chronić przed nagrzewaniem się od promieniowania słonecznego, które powodować może odparowanie substancji ze zbiorników. Inne powłoki oferujące podobne właściwości wymagają często aplikacji w kilku warstwach.

Farba Heat-Flex 7000 może być aplikowana natryskowo na podłoże zabezpieczone podkładem antykorozyjnym. Dzięki stosunkowo łatwej aplikacji i bezproblemowemu utrzymaniu nowa powłoka jest atrakcyjniejszą opcją niż stosowane do tej pory rozwiązania.

Mniejsze ryzyko CUI

Dodatkową korzyścią ze stosowania Heat-Flex 7000 jest ochrona przed korozją pod izolacją (CUI). Powłoka tworzy film, który skutecznie zapobiega przenikaniu wilgoci – w formie deszczu, rozprysków wodnych lub wody z powietrza. Dzięki temu nie dochodzi do uwięzienia wilgoci między izolacją a podłożem, co znacznie zmniejsza ryzyko korozji pod izolacją.

Źródło: coatingsworld.com