BASF wręczył swoją wewnętrzną nagrodę Customer Innovation Award zespołowi BASF-EDN Traffic Paint Team. Została ona przyznana za nową żywicę do farb drogowych, opracowaną we współpracy z firmą Azelis.
Nagroda Customer Innovation Award za rok 2020 została przyznana za produkt ACRONAL Xpress 4347. Spełnia on surowe wymogi względem farb drogowych w Stanach Zjednoczonych – muszą być one wodorozcieńczalne, szybkoschnące i szybkosieciujące, a także przejść liczne testy na poziomie krajowym i stanowym.
Dobry start na rynku
Koncern BASF wyróżnił również firmę Azelis za współpracę przy projekcie. Wiedza techniczna i ekspertyza rynkowa Azelis pomogły w ocenie parametrów produktu oraz przyspieszyły jego wprowadzenie na rynek. Frank Bergonzi, dyrektor generalny i prezes Azelis Americas, skomentował:
Jesteśmy zaszczyceni wyróżnieniem od BASF. Projekt dotyczący farb drogowych to doskonały przykład współpracy Azelis Americas z kluczowym partnerem na drodze do stworzenia innowacyjnych rozwiązań. To również świetna ilustracja naszego hasła: Innowacja poprzez formulację.
Koncern BASF zwrócił się o pomoc do firmy Azelis, by skorzystać z jej ekspertyzy laboratoryjnej i technicznej, a także wiedzy na temat rynku i potrzeb klientów. Dzięki jej wsparciu nowy produkt spełnia wszelkie wymogi dotyczące wytrzymałości, szybkości schnięcia i stabilności oraz zyskał dobry start na rynku.
Nagroda za innowacyjność i pracę zespołową
Nagroda Customer Innovation Award została zainspirowana kampanią We Create Chemistry Strategies i jest przyznawana za umiejętności techniczne oraz kreatywność, jaką wykazała się jednostka lub zespół. Jury przyznające nagrodę kładzie szczególny nacisk na innowacyjność, dbałość o potrzeby klienta oraz pracę zespołową.
Źródło: pcimag.com