„Material Selection 16/17” to publikacja, w której specjaliści przekładają obecne trendy socjokulturowe na język materiałów BASF. Katalog zawiera nie tylko prezentacje wizualne, ale również próbki tworzyw.
Księga trendów „Material Selection 16/17” to dzieło zespołu designfabrik oraz ekspertów oddziału Performance Materials BASF. Jak wyjaśnia Alex Horisberger, projektant w zespole designfabrik BASF, publikacja skupia się na materiałach XXI wieku, czyli tworzywach sztucznych – na ich estetyce i funkcjach. Prócz tego proponuje nowe materiały hybrydowe, które dają dodatkowe możliwości projektantom.
„Material Selection 16/17” to kontynuacja publikacji „RAW”, przygotowanej w zeszłym roku przez designfabrik i oddział BASF Coatings. Tym razem BASF wychodzi jednak poza branżę motoryzacyjną i w swojej księdze trendów zamieszcza również propozycje dla architektów i projektantów dóbr konsumenckich. Publikacja zostanie udostępniona klientom i partnerom BASF w języku angielskim.
Źródło: BASF