REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Kolor w motoryzacji coraz ważniejszy

Kolor w branży samochodowej coraz bardziej się liczy. To już nie tylko efektowny dodatek do wymarzonego auta, ale i jedno z najważniejszych kryteriów branych pod uwagę przy zakupie.

kolor

Fot. arch. Cromax

Fot. arch. Cromax

Kolor ważniejszy niż marka

Zgodnie z sondażem przeprowadzonym przez firmę Yankelovich & Partners aż 40% klientów salonów samochodowych byłoby gotowych zmienić markę, gdyby mieli do dyspozycji bardziej odpowiadający im kolor. To bardzo ważna i zaskakująca informacja – co trzecia osoba kupująca auto uważa, że jego kolor jest ważniejszy niż marka!

Raport VuMa jest tego potwierdzeniem. 70% pytanych odpowiedziało, że wygląd i styl (kolor, efekty specjalne) są dla nich ważne lub bardzo ważne przy wyborze samochodu. Tylko dla 7% osób nie mają one żadnego znaczenia.

Oryginalnie i indywidualnie

Nic więc dziwnego, że producenci aut dwoją się i troją, aby przykuć uwagę klientów niebanalnymi odcieniami i efektami specjalnymi. Wszystko, by tylko nadać pojazdowi bardziej indywidualny, oryginalny charakter. Samochód ma być w dzisiejszych czasach przedłużeniem osobowości, wyrazem naszego skomplikowanego „ja”, naszego stylu życia i temperamentu.

Absolut Unique. Fot. Stephane <3 / Foter.com / CC BY

Przykładem takiego podejścia z nieco innej branży jest projekt Absolut Unique. Znany producent wódki wprowadził na rynek 4 miliony niepowtarzalnych butelek, w odmiennych kolorach i z różnymi wzorami. Dzięki temu każdy może wybrać dokładnie taki produkt, jaki odpowiada jego osobowości.

Przełożenie tego pomysłu na masową produkcję aut byłoby może zbyt kłopotliwe i kosztowne, ale dzięki szerokiej gamie farb i lakierów nowej generacji można w lakierniach wyczarować prawdziwe cuda.

Axalta gotowa na rewolucję

Czas więc na szaleństwo kolorów na światowych drogach! Niestandardowe łączenie pigmentów, kolory opalizujące i inne efekty specjalne – oto, co będzie na topie. Również Axalta Coating Systems ze swoją marką Cromax nie zamierza zostać w tyle. Na bieżąco obserwuje potrzeby konsumentów i trendy rynkowe, aby móc szybko reagować. Szykuje się prawdziwa kolorowa rewolucja…

Źródło: Cromax

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie »

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 2
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA